Friday, January 29, 2010

BOSS yang B.nG.K!!

hhhhhhhhhhhuhu..hidup penuh complicated...its happened to me now...langit tak sentiasa terang..betul ker ayat tu.. last wednesday.. i heard i will be transfered to another PDV..kiranye anak syarikatlah.......what the HELL!!! but still boleh terima coz my current boss pun mcm S..L!! Dahlah masuk PDV kena transfer ke Document Controller...hello..aku tak suke giler buat keje tu...so petang tu si SHIT tu panggil aku masuk bilik meeting..dgn berlagaknyer dier bagitau " Ayu, you tahu tak you ditransferkan ke Medini" Dengan selambenye aku jawap " TAU!!" dengan berlagaknyer die bgtau its effective from 1st February...HELLO BANGAK.. you give me notice tak sampai 2 hari...si bodoh ni sambung lagi.." I will try to talk with management to extend you..paling lame pun seminggu" PIIRAH.. kau ingat aku hadap sgt duduk dept. ko..baru masuk dh berlagak bagus..pegilah mati..aku takkan handover keje aku yang menimbun tu...ko carik sendiri....................

1 comment:

happy2gether said...

betul tu ayue..ko jgn handover keje, apapon dia tanya ko, ckp xtau ajer.....kalo org baik ngan kita kita ley baik gak, if not what you give, you get back...