Friday, February 27, 2009

TENSION

Oh god.............help me ..aku tertekan..i hate my job, hate my previous boss..............hate everybody..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...........baru lepas discuss pms/kpi with my previous boss..becoz dier yg evaluate for last yearnyer performance..aaah..suck..my point teruk giler... i dunno why??? i give my full commitment in my work for last 6 month.........smpi family pun terabai..kerje until night..kerje weekend...........but the result??? haaaaaaaaaaaaaaaaa......nasib baik he's no more my boss..kene pindah subsidiary co.. but last time when we work together ..semua ok.. i really like him as a boss... dier boleh tahanlah..quite good looking, nice.., sabo jugaklah org dier..tk suke melenting, x pendendam..but a little bit fussy... now ni biler nampak dier dh x boleh nak say hi even smile.......rase mcm ketat jek muke ni..tadi dier say hi to me pun nk balas pun rase x ikhlas giler....i cannot be a pretender................. help me plzzzzzzzzzzz... i dont want to think about this...i'm really depress........... :(

2 comments:

happy2gether said...

Ayu, sian ko bz...mmg keje ni xde yg x pressure....ada jek prob dia...kena tahan n sabo jeklah...cam aku gak ada up n down...keje ngan org cenggitulah...bila la aku byk duit bole wat business sendiri ke apa ker ek?huhuu Melaka jadik x? aku lom booking lagik, arini zaimi call line busy laks..

Miss u so much!!!take care

ila de cute said...

ayu,lamanya ayu takpdate blog ni...apa khabar aisy skrg? take care ye..betul ckp mai, kerja kat mana2 pun sure ada problem...ila pun pernah bengang dgn boss..